Make War, Not Love!!!

Antikřesťanské foto

19. června 2006 v 17:36 | Angel of Retribution |  Fotky a obrázky
Pár zajímavých obrázků zaměřených na křesťany.

Za všechno zlo můžou křesťani. Boj ve jménu boha:
Jediné možné východisko? Ano, zničit je. Hořící kostel:
No a jak oni vychovávají naší mládež? To je lepší nevědět:
Něco pro obveselení (to prý exisruje):
Něco, co už tu bylo, ale je to klasika:
A ještě jedna klasika:
Obrázek od švédské kapely Marduk:
Další zajímavý obraz:
A na závěr malá otázka:
 

1 člověk ohodnotil tento článek.

Komentáře

1 Naamah Naamah | 19. června 2006 v 18:10 | Reagovat

Tos trefil přesně.

2 K.O.zlik K.O.zlik | 20. června 2006 v 15:33 | Reagovat

2hlasy jsou SATANISMUS kdo to asi bude

3 K.O.zlik K.O.zlik | 20. června 2006 v 15:34 | Reagovat

další 4ever

4 Angel of Retribution Angel of Retribution | 21. června 2006 v 14:22 | Reagovat

já jsem ještě nehlasoval, ale už je jich tu 7

5 K.O.zlik K.O.zlik | 21. června 2006 v 17:19 | Reagovat

hmm kdo to hlasuje?

6 K.O.zlik K.O.zlik | 24. června 2006 v 22:29 | Reagovat

jaj nějak rozmlžěně vidím

7 K.O.zlik K.O.zlik | 24. června 2006 v 22:29 | Reagovat

jaj nějak rozmlžěně vidím

8 Ivan Ivan | E-mail | 26. června 2006 v 22:47 | Reagovat

Boha nezabiješ a můžeš Ho urážet jak chceš , ON tě přesto miluje a odpouští ti. Ano , pokud se rozhodneš , že nechceš poznat svého Spasitele Ježíše Krista a nepříjmeš skrze Jeho oběť milost , odpuštění tvých hříchů a život věčný , tak si zapamatuj , že Bůh tě nutit nebude. Nechtěl bych být v den Božího soudu ve tvé kůži.........No a co se týká všech kteří si z křesťanství udělali jen úkryt pro své špatné skutky - to co je na tvých obrázcích ? tak v jejich kůži bych taky nechtěl být ! Pokud se ti lidem líbí ukazovat zlo ve všech podobách , no tak prosim . Možná to mnohé v životě přivede k zastavení a zamyšlení a začnou hledat původ toho všeho a možná pochopí že je tu ještě někdo jiný, kdo má zájem o totální likvidaci člověka a pošlapání Božího jména. Ano Bůh ponechal člověku SVOBODU . Je na každém z nás , jak s ní naložíme. Modlím se v tuto chvíli za tebe , aby jsi pochopil a uvěřil , že TĚ Bůh skutečně miluje a má rád. Přeji ti v životě hodně úspěchů , zdraví a poznání opravdové Lásky.      Ivan

9 Angel of Retribution Angel of Retribution | 27. června 2006 v 12:08 | Reagovat

Boha zabít nejde. A to z jednoho prostého důvodu. Bůh není, nebyl a nebude!!!

10 Main Main | 28. června 2006 v 21:04 | Reagovat

Jste rohači

11 K.O.zlik K.O.zlik | 29. června 2006 v 11:14 | Reagovat

rohači????? Rouháne

12 Fallen Angel Fallen Angel | 30. června 2006 v 19:30 | Reagovat

Já sem se trochu překlikla já si nevšimla, že je to anketka a omylem jsem klikla na to, že jsem křesťanka, ale já jsem satanistka

13 K.O.zlik K.O.zlik | 30. června 2006 v 19:44 | Reagovat

vážně??? No vidíš "další" 4ever

14 K.O.zlik K.O.zlik | 30. června 2006 v 19:44 | Reagovat

vážně??? No vidíš "další" 4ever

15 Hanny Lecter Hanny Lecter | 2. července 2006 v 11:31 | Reagovat

Serte na víru stejně vám to prdel nezachrání, ráj neni, peklo taky ne....umřete tak i tak a nebude nic, bude z vás zase jenom čistá energie, která pude do rostlin... tak buďte hipíííííci a pojďme na kytičky!!! :D

16 Sweet Fucker Sweet Fucker | 12. července 2006 v 0:49 | Reagovat

Angel: Myslis,ze Buh neni?A jak vis,ze je[byl] SATAN?Veris v satana,ale nemuzes nekomu brat viru v Boha!Tak nevykladej,ze Buh neni,kdyz ani nevis,jestli kdy byl SATAN,DOPRDELE!!!!!!!!!Je to kazdyho vec,v co veri a NIKDO TO NIKDY NEDOKAZAL A NEDOKAZE!!!!!!!!!

17 Naamah Naamah | 12. července 2006 v 7:46 | Reagovat

Ano Satan jako fyzická osoba není. Satan je pozemská síla. A tu víru Vám nikdo nebere. Prostě si já (a doufám že angelovi nebude vadit že mluvím i za něj) myslíme že bůh není.

18 Sweet Fucker Sweet Fucker | 12. července 2006 v 23:44 | Reagovat

Vsak jo,to je spravne,kdyz ma kazdy svuj nazor,ale kdyz si to jen mysli,tak to nemuze tvrdit,vis?

19 K.O.zlik is knight of kinder egg K.O.zlik is knight of kinder egg | 14. července 2006 v 16:53 | Reagovat

Hanny Lecter: S hipízačkou jsem stávil 5 dnů!!! :-)

20 K.O.zlik is knight of kinder egg K.O.zlik is knight of kinder egg | 14. července 2006 v 19:37 | Reagovat

a bylo to good

21 MARKING MARKING | 31. července 2006 v 21:30 | Reagovat

OMG.....VY STE KKT SATANISTICTI !!!

22 "K.O.zlik" is knight of kinder egg "K.O.zlik" is knight of kinder egg | Web | 1. srpna 2006 v 12:33 | Reagovat

Že by zas vymyšlená zkratka KOKOTE

23 Sam Sam | 7. září 2006 v 22:26 | Reagovat

God is dead, dead! Helleluyah! Áve Satanas!

24 hmm hmm | 27. září 2006 v 18:39 | Reagovat

Jestli je teda satan tak jak to že tvrdíte že neexistuje bůh???? To je jako jin a jang,jedno bez druhého nejde

25 Fi[L]th Fi[L]th | Web | 13. října 2006 v 2:25 | Reagovat

Hodne dobry fotky! a celej peknej blog

26 Emmily Emmily | Web | 15. října 2006 v 22:58 | Reagovat

ty ludia co porobili haldy kokotin v bozom mene mali od krestanov velmi daleko ale to pochopi len inteligentny clovek

27 Sam Sam | 16. října 2006 v 13:55 | Reagovat

Katoličtí důchovní  jsou zrůdy,co zneužíjají své ministranti.

28 Onnea Onnea | Web | 16. října 2006 v 22:55 | Reagovat

tak především bych chtěla zdůraznit, že pokud není Bůh, není ani Satan a naopak, jelikož vždycky existujou jisté protipóly, jako je dobro a zlo. A za druhé - jejkukany, to sou zas pičoviny!

29 sf sf | 17. října 2006 v 20:25 | Reagovat

no fůůůůůůůůj to je hnus!!!!!!!!!!!

30 sf sf | 19. října 2006 v 16:56 | Reagovat

ty krávo jestli si myslíš že si in tak to seš na velkym omylu.

myslíš si že si frajerka ale vůbec nejsi!!!krávo

31 Naamah Naamah | 19. října 2006 v 18:10 | Reagovat

Jen tak mimochodem, autor tohodle blogu je kluk, kdybys nevěděl/....  (teda pokud to není na nějaký z komentářů)

32 Angel of Retribution Angel of Retribution | Web | 19. října 2006 v 21:10 | Reagovat

Onnea: Onnea, Onnea, je vidět že o tom víš uplný ale opravdu uplný... nic. Protože Satan není žadný druh boha (jak antopomorfní či zoomorfní) či jiná spirituální bytost. Satan je jen označení pro přírodní sílu, a tak není ani dobrá ani zlá a tak nemůže mít žádný svůj protipól. Doufám že to pochopíš.

33 angel angel | 31. října 2006 v 20:34 | Reagovat

kdyby si treba nekdo precet bibli tak by vedel ze satan je andel....meli byste si uvedomit protiklady sve viry...

34 jamasky burokoko jamasky burokoko | 1. listopadu 2006 v 16:24 | Reagovat

co ti je si nakej rozmrdanej  proč píšeš takovihle hnusny veci asi te brzo roskopu

35 Angel of Retribution Angel of Retribution | 1. listopadu 2006 v 17:20 | Reagovat

Tak přijď a rozkopej mě, bydlim v Nymburce. Těšim se

36 Clare Clare | 1. prosince 2006 v 20:11 | Reagovat

Podle mě je to na zamyšlení,ale myslim,že Kristus ani Satan neexistuje-to víte lidé mají představivost =)

(hlasovala jsem pro 7.otázku)

37 angloumene angloumene | 2. prosince 2006 v 10:22 | Reagovat

Hmmm já sem křesťan a tyhle stránky mi sou uplně voloný....ale jaksi nemůžu hlasovat....nechtěl bys to vylepšit???

38 Markie Markie | 14. prosince 2006 v 18:42 | Reagovat

Kdyby vsichni byli ateisti a verili akorat jen v lidskou moudrost tak nejsou valky a lidi si zijou jako prase v zite. Takhle muslimove odpojujou krestany od ropy krestani pak musej za benzin platit vic a nedostavaj se tak pomocne penize na hladovou afriku....

39 Ištar Ištar | E-mail | Web | 19. prosince 2006 v 17:58 | Reagovat

Satanismus je nejlepčí. Něco pro satanisty moje icq:311 779 190

40 LADA LADA | E-mail | 24. prosince 2006 v 20:32 | Reagovat

Satanisti?,to jsou podle mého neštˇastní lidé,kteří ve svých rodinách nepoznali lásku nebo asponˇ ne tolik,určitě svým spůsobem trpěli a tím pádem jsou natolik narušení,že se musí odlišovat od slušné a inteligentní společnosti,je mě Vás líto!

41 Sirpa Kallio Sirpa Kallio | Web | 30. prosince 2006 v 16:10 | Reagovat

ateistická,to znamená,že nevěřím v žádný náboženství

42 Sirpa Kallio Sirpa Kallio | Web | 30. prosince 2006 v 16:12 | Reagovat

markie má pravdu

43 Gothicall Gothicall | 3. ledna 2007 v 23:54 | Reagovat

Autorovi: Nevím co tě vede k těmto stránkám, ale jsi trochu mimo mísu kámo. Co se týče vzhledu tak musím konstatovat jediné slovo "úchvatné". Opravdu povedené stránky z tvůrčího pohledu. Z obsahového pohledu je to ale totální masakr. Měl by jsi přehodnotit svůj pohled na svět jako takový. Považuješ-li se za satanistu má to jen dva důvody, ale jeden konec: 1.nevěříš a chceš být zajímavý, 2.věříš a jsi posedlý(to je ale malá pravděpodobnost, to ti pomůže jen vymítač.)(budu tedy vycházet z bodu1.! Tak jako tak si kopeš duševní hrob, nebo si snad myslíš že budeš vládnout v pekle? :o) Takových tu bylo a lepších. Toto už není New Age, toto je černá sekta. Je to sice tvá věc máš na to právo, ale radím ti přehodnoť své priority.

Poradím ti: 1.zamysli se co tvou touto satanistickou vírou získáš a co můžeš ztratit.

                   2.zamysli se co můžeš získat vírou v boha a co můžeš ztratit.

Jestli máš alespoň trochu logického myšlení a já bych řekl že ano, tak pochopíš že k andělu nesoucímu světlo se není zase takový problém dostat, ale myslet si že on ti dá nějaká privilegia tak na to zapomeň! Dáváš se na stranu poražených. Už není žádný ďábel jako byl Temný, aby mohl nebe ohrozit. Satanael byl archanděl kterého temný nakazil. On nebyl bohem tak se včas vzpamatuj. Byl o třídu níže co se týče nebe. Bereme-li všechny hlavní sféry tak rovnou o několik tříd níž. Začni se učit hebrejsky a čti staré spisy. Zajímej se trochu o doby před Kristem kdy byla duševní síla a magie ještě cítit ve vzduchu a ne o sektu, která vznikala až několik století po Kristu. :o)) zajímej se o kabalu, hermetismus (magie,alchymie,astrologie) a není možné že by tvůj mozek nevyprodukoval alespoň trocha zdravého rozumu. Lidstvo je už jen zkoušeno nic nevybojuješ války už skončily tak nežij ve světě iluzí a probuď se!

Budu vydávat knihu tak se ti ozvu, určitě tě bude zajímat soudě pohledem na tvé stánky,… :o)

44 Lilith Lilith | E-mail | 9. ledna 2007 v 13:26 | Reagovat

VZRUŠUJÍCÍ FAKT...... ZASRANÝ BOŽISTI AT TAHNOU!

45 Gothicall Gothicall | 19. ledna 2007 v 21:06 | Reagovat

Lilith :o), ty jsi marný.... Hermetismus nemá nic společného s božisty jak jim ty říkáš... Jsi úplně mimo :o), dá ti to jen jiný úhel pohledu, pokud tedy máš alespoň trochu inteligence... :o( ... :o)

LaVeyův satanismus (mezi svými přívrženci často nazývaný moderní satanismus) je náboženství (resp. filosofie) vzniklé v šedesátých letech minulého století. Je založeno na filosofii a Satanské Bibli Američana Antona LaVeye, který se inspiroval zvláště německým filozofem Friedrichem Nietzschem a anglickým okultistou Aleisterem Crowleyem a založil tzv. církev Satanovu.

V LaVeyových textech je jasně patrná negace a parodie křesťanství a podpora konzumního a požitkářského způsobu života. LaVeyova filosofie klade jako středobod všeho člověka a jeho (sebe)uspokojení. Měřítkem chování nemá být ani pochybná spravedlnost, ani soucit nebo absolutní dobro, ale míra pozitivních pocitů a prospěch, které provázejí jednání z pohledu jednajícího. Jedná se o jednu z méně nebezpečných verzí satanismu (vzhledem k charakteru jednání), někteří kritici ho ale považují naopak za jeden z nejnebezpečnějších, neboť jeho relativní umírněnost mu umožňuje efektivněji šířit svoji líbivou a v konečných důsledcích značně destruktivní filosofii. „Církev Satanova“ (jak se příznivci LaVeye někdy také nazývají) nemá žádné magické či náboženské rituály s lidskými oběťmi, nicméně někteří kritici poukazují, že ve svých důsledcích může pobízet ke kriminálnímu jednání (pokud vede k uspokojení dotyčného a nemá pro něj /nebo nemusí mít/ negativní následky).

Pokud jde o Satana samotného, jeho jméno je použiváno jen v podobě jakéhosi symbolu, a ne jako živoucí, historicky dokázanou osobu, pro upoutání pozornosti a možná i pro určitou filosofickou podobnost LaVeyových názorů s různými literárními ztvárněními Satana (jako jedince myslícího jen na sebe a bouřliváka, kterému se příčí poslouchat pravidla jiných, byť by je stanovil sám Bůh). Reálné uctívání Satana a služba jemu rozhodně není podstatou tohoto směru. Činy jistých mentálně slabších jedinců (znesvěcování hřbitovů, obětování zvířat etc.) nemají s tímto filozofickým směrem nic společného.

LaVeyův satanismus je také spojován s metalovou (zvláště death metalovou a black metalovou) subkulturou. Nezanedbatelná část metalových skupin a interpretů se k satanismu hlásí a nebojí se o svůj názor podělit se svým publikem. Příkladem může být např. Marylin Manson, Dimmu Borgir.

Symbolem satanismu je jednak pentagram – odvěký symbol veškeré magie, mystiky a okultistiky – a tzv. bafomet – také pentagram jenomže obrácený (také symbol odporu) a často s domalovanou hlavou kozla (původně se jedná o židovské obětní zvíře, vyhnané za hříchy starozákonního lidu na poušť), častým symbolem je také číslo 666 symbolizující Satana (vzaté z Bible, v níž bylo pravděpodobně gematrickou šifrou za pronásledovatele křesťanů císaře Nera). Hlavní knihou satanismu je již zmíněná Satanská Bible obsahující čtyri knihy – Satanovu, Luciferovu, Belialovu a Leviathanova, mj. symbolizující čtyri živly (a parodující 4 evangelisty). Také obsahuje Satanské Devatero:

Satan znamená ukájení choutek, nikoli odříkání!

Satan znamená živoucí existenci, nikoli vymyšlené spirituální báchorky!

Satan znamená neposkvrněnou moudrost, nikoli pokrytecký sebeklam!

Satan znamená laskavost k těm, kdo ji zasluhují, nikoli lásku vyplýtvanou na nevděčníky!

Satan znamená pomstu, nikoli nastavení druhé tváře!

Satan znamená odpovědnost vůči odpovědným, nikoli péči o psychické upíry!

Satan znamená člověka jako pouhé zvíře, někdy lepšího, mnohem častěji však horšího než ti, co kráčejí po čtyřech, člověka, jenž se díky „božskému duchovnímu a intelektuálnímu vývoji“ stal nejzkaženějším zvířetem!

Satan znamená všechny takzvané hříchy, jelikož vedou k mentálnímu, emočnímu nebo tělesnému uspokojení!

Satan je nejlepším přítelem, jakého kdy církev měla, jelikož ji po celá ta léta pomáhal udržovat v chodu!

Znám mnohem více než ty máslo jendno nelidské, :o) ... vzpamatuj se :o)

46 Angel of Retribution Angel of Retribution | 19. ledna 2007 v 23:54 | Reagovat

Gothicall: Doufám že ta poslední poznámka nebyla určena mě. Po dlouhý době někdo kdo tohle zná. Jen jedinou výtku bych měl k tomuto komentáři a to že Marilyn Manson nemá s black či death metalem nic společného a jeho satanistické řeči jsou jen výstřední komerční výlev (on Marilyn je dost celej komerčně vypočítavej, původním povoláním hudební novinář, ten ví v čem tkví úspěch).

47 Gothicall Gothicall | 20. ledna 2007 v 16:26 | Reagovat

RE: Angel of Retribution: Tebe neznám, takže tobě to nepatřilo! Psal jsem to Lilithovi... Jinak s tím Mansonem OK, byl to jen příklad a trochu špatně jsem ho možná formuloval ale myslím, že to zase tak moc neovlivnilo to, co jsem tím chtěl říci...

Zajímám se o tyto věci velice aktivně už od 17 let. V mých nynějších 27 letech si myslím, že mám už dostačující zkušenosti hodnotit takovéto věci. Zažil jsem a viděl na vlastní oči takové věci o kterých se většině lidí ani nezdálo.

Díky mým konexím, které jsem si za ta léta sám vybudoval, mám přístup do míst, o kterých normální smrtelníci ani nemají tušení, že vůbec existují. Mám možnost číst staré spisy, které tutlá třeba Vatikán nebo spolek svobodných zednářů.  Dveře Kronikářů(o kterých se lidstvo ještě v mém životě určitě doví), mi otevřely dveře a já do nich hrdě vstoupil.

Angeli of Retributione: opravdu netuším kam až sahají tvé dovednosti a znalosti. Proto nemůžu docela objektivně hodnotit a porovnávat s mými. Vím jen jedno! Já vím a věřím! Většina lidí takovéto štěstí nepoznalo. Někteří ví a nevěří a někteří jen věří ale neví. Jsou i takoví kteří neví a nevěří a tím je bezpochyby Lilith...

Good Luck...

48 Gothicall Gothicall | 20. ledna 2007 v 22:05 | Reagovat

Dodatky: Tak teprve dneska a zrovna teď jsem si přečetl všechny komentáře co zde jsou a musím konstatovat, že téměř všichni satanisti, ateisti a křesťané co zde nějakým způsobem publikovali své názory ví úplné hov...no o tom, co se to tady děje...!!! Skoro všichni, protože jediný je asi Angel of Retribution. Ten se ale zase ubírá jen jedním směrem a to pravděpodobně tím, který jsem popsal výše Lilithovi. Jestliže chcete pochopit co ta druhá strana svou publikací myslí, měli by jste tu stranu také studovat a něco o ní vědět, než začnete soudit a žvanit nesmysly o protipólech, protože tento filozofický směr kterému jsou tyto stránky určeny žádné protipóly nemá! Takže žádný jing jang a podobné kraviny! Velikým problémem zde jsou omezené znalosti na všech stranách. Ty byly problémem v každé době. Vím, je velice pohodlné sledovat jen jednu stranu. To platí pro všechny bez výjimky! Jestliže jste křesťané tak vězte, že by jste měli poznat i tu druhou stranu. Jestliže někdo studuje na kněze, tak se tyto věci učí také. Je jen otázka, jak to dokáže pochopit a kolik úsilí tomu odevzdá. Strom nikdy nebude plodit nádherné plody, když se o něj majitel nebude stále starat! Toto samozřejmě platí  i pro satanisty, (mino tento filozofický směr, což je ale škoda, protože ti nevěří v Boha ani tím pádem ani v Satana jako takového(Jako i kdysi já!))! Nebudu se opakovat, hodně jsem toho popsal o moderním satanismu výše tak si to přečtěte!

Dále musíte rozlišovat satanisty a dělit je do více skupin a ne do jedné jediné, protože se velmi liší(v hodně věcech), i když v konečném důsledku směřují k stejnému cíli. V této chvíli co jsem asi tak pochopil je fakt, že Angel of Retribution neví(moderní satanismus se do znalostí totiž nepočítá)(dalo by se to brát spíše jako nějaké dodatky vědění) a nevěří! Doufám, že se nebudeš moc zlobit Angeli of Retributione, ale jestliže se stále držíš jen toho jediného směru kterým tě poslal Američana Anton LaVeye, tak jsi se znalostmi asi tak daleko, jako já kdysi v cca 18 letech svého života.

Já osobně jsem křesťan(znovuzrozený). Nebyl jsem jím od narození jak jsem již dříve podotknul. Dokonce mně k tomu ani netlačili rodiče. Ti sami jsou dodnes ateisté. To že jsem se jím stal, je jen zásluha boha že jsem procitl. Ale nebylo to zadarmo! Začal jsem se o tyto věci zajímat v 17 letech a do svých cca 22 let jsem sdílel stejné názory jako Angel of Retribution. Nebyl jsem ale upjatý, jako vy všichni co jste tady zatím publikovali, jen jedním směrem. Vůbec totiž nemáte páru o tom, co ta druhá strana vidí a jak se na věci vůbec dívá! Nepochopili jste a nechtěli pochopit a to je ta chyba! Nemáte dostatečné všeobecné znalosti a proto víte kulové. Vůbec netušíte proč a kdo od koho čerpal a čím byl ovlivněn a proč tedy vzniklo něco co napsal. A od koho předtím čerpal ten, co něco napsal, co čerpal ten co také potom něco napsal a až potom čerpal ten co z toho zase něco napsal a vy to teď čtete a považujete to za báječné a dostačující. Vůbec vás ale nezajímá, je-li to skutečně tak nebo je to blud, nebo částečný blud atd... Vy to jen čtete a protože se vám to nějakým způsobem zalíbilo tak jste se vydali tím směrem. Jste tím ovlivňováni tak jako i slovy jiných lidí a necháváte se tlačit někde o čem si něco myslíte, ale nevíte nic(toto se nevztahuje na silné křesťany nebo satanisty(ti ví a cítili přítomnost boha nebo satana osobně), zase mimo LaVeyův satanismus)! OK vaše svobodná volba, ale vězte že soudit budete moci jedině tehdy, až budete mít všeobecné dostačující znalosti!

Studoval jsem jako ateista všechny mně dostupné satanistické kořeny, křesťanství(katolíci, evangelíci, CB, AP atd...), hinduismus, buddhismus a různé sekty "slovo vzniklo z latinského "secare" což znamená dělit nebo řezat" jako byli(montanisté, donatisté a zejména ve středověku valdenští begherdi)  až po nynější, ktré již mají zcela jiný ráz, patří k nim (adventisté, baptisté, jehovisté a další...). Dále pak kabalu, hermetismus(magie, alchymie, astrologie). Četl jsem knihy tarotu, run, atd... Nyní studuji aramejštinu(jazyk Krista) a hebrejštinu. Pořád se učím a jako Kronikář jsem veden mistry proti kterým vím stále zcela kulové. Za tu dobu jsem byl ale svědkem mnoha věcí. Viděl jsem věci, které logicky nikdo nevysvětlí. Cítil jsem je! Měl jsem reálné zjevení! Předtuchy které se vyplnily(to nemohla být náhoda. Stává se mi to pořád, třeba i několikrát za den, aniž bych na to zrovna myslel). Vidím člověka kterého jsem nikdy neviděl a vím jak se jmenuje a kde bydlí. Jak se jmenuje jeho žena nebo přítelkyně atd.. Do dnešní doby jsem se to nenaučil ovládat. Přichází to nečekaně a bez varování. Ovládat by se mi to líbilo, vyhrál bych si sportku, ale asi protože nejsem ještě připraven toho nezneužít, mi to zatím nejde a to je právě to! Veliká moc přináší velikou zodpovědnost. Mohl bych tady o tom psát mraky textu, ale těžko uvěřit když jsi nezažil. Já jako Kronikář nemám ani za úkol šířit slovo boží, tak jako ostatní křesťané. Má práce spočívá zcela v něčem jiném. To že zde publikuji je jen z mé čisté svobodné vůle. Beru to jako takovou výpomoc vám všem k tomu, aby jste konečně začali také trochu přemýšlet a používat mozek i srdce zároveň.

Nerad to říkám, ale uctívačům LaVeyevova satanismu by neuškodil trochu radikálnější směr, kterým se ubíral třeba Aleister Crowley nebo Charlese Mansona atd... Byla by to dobrá cesta k tomu uvěřit, protože když člověk uvěří tak věří v obě strany. Potom by se s tím až dalo dělat něco dál, pokud by už samozřejmě nebylo pozdě! Takže člověk si vlastně nevybere, když se sám nesnaží poznat pravdu... :o)

Toť zatím vše. Good Luck to all

49 666 666 | 29. ledna 2007 v 0:43 | Reagovat

Ty antikřesťanský fotky jsou super, dlouho sem se tak nepobavil:-)))

50 H H | 30. ledna 2007 v 10:42 | Reagovat

stejně nechápu co tady řešíte?? každej má na to svůj názor a nějaký učený kecy lidi v tomhle směru jsou jenom břídilové, protže stejně nic nebylo, neni a nebude. Dyk už Bible je plná pitomin a korán stejně... protože si ji vymyslel nějakej zfetovanej tydýn na pustym ostrově ...

51 satanist killer satanist killer | 1. března 2007 v 15:21 | Reagovat

vy jste normální banda kreténů!!!!!!! myslíte si, že kdyby nebylo křesťanství, tak by nebyly války?? zapomínáte, že války jsou výtvorem lidských zvrácených skutků a myšlenek. tady vůbec nejde o náboženství. nazývejte věci správnými jmény: chamtivost, zloba, nenávist atd. myslíte si, že kdyby byly všichni lidi stejnýho vyznání, tak by panovala harmonie?? to je uplnej nesmysl!!!!!! jak je možný, že v jedněch muslimských zemích žijou v blahobytu a v druhých kapou hlady?? ti jejich bohatí souvěrci na ně serou a je jim jedno, že vyznávají stejný náboženství. a co to kecáte o tom, že satan je jen přírodní síla?? nespojuje se tohle zkurvený jméno náhodou až s křesťanstvím, kdy je určen satan jako protiklad Boha a všech jeho vlastností?? jste jen ubohá sračka, která pochází z bolševických rodin!!!!! když vidím většinu vyznavačů vašeho směru, tak se musím smát!!!!!!!! chudáci, kteří sou rádi, že unesou křiváka!!!!!!!! honí si doma ptáky u black metalu  a myslí si, že sou nejdrsnější na světě!!!!!!! jo a ještě něco vy bando zkurvenců, kdyby nebylo vámi tak nenáviděný křesťanství, tak žijete v době kamenné!!!!!!!! chápu, že je taky hodně lidí, co se vydávají za křesťany a páchají zlo všude kam přijdou, ale není možný útočit na křesťanství, protože ono samo má jasný pravidla a žádnýho zla se nedopouští.

P.S.: jsem křesťan

52 Sortir Sortir | E-mail | 26. března 2007 v 7:52 | Reagovat

Ave satanas, Ono to je good být pro ostatní evil :-), Jen škoda, že není více takovýchto lidí, jenž by se rozplývali nad životem pokušení a tužeb.... Píšu zase kraviny :D

53 liniach liniach | 9. dubna 2007 v 14:22 | Reagovat

,,Bože odpusť jim protože nevjedí co činí."ŘÍKAL JEŽÍŠ PŘI UKŘIŽOVÁNÍ.Běhe života uvidíte že satanismus je zloba která postihujuje tělo a mysl ,lepší se ji vyhnout.Pokuď by jste byly praví satanisté neměli by jste nikdy pravé přátelé.každý dělá chybu i křesťan.Ale rozdíl je že chce pro ti tomu bojovat.Kdyžto satanista bojuju proti všemu dobrému.Až stratí k sobě porozumění.věřte není to nic vzrušujícího .Když si lidé sebe více váží život je krásnější. Pokušení můsí být ,kdyba nebylo nebyl by člově člověkem.

54 liniach liniach | 9. dubna 2007 v 14:25 | Reagovat

kdo nezná křesťanství ,nemůže ho posuzovat.a sesměšňovat.protože tomu se o to nezajímá nerozumí tomu

55 liniach liniach | 9. dubna 2007 v 14:30 | Reagovat

Křesťané nejsou andělé ale snaží se lítat.Kyby bylo křesťanství zakíázane bylo by více křesťanů,víse věřícíh.Protože zakázané ovoce nejvíc chutná .A člověk hledá protiklad.

56 liniach liniach | 9. dubna 2007 v 14:32 | Reagovat

moje heslo-Když vám někdo dá facku na tvář nastante i druhou ,pokuď vám vrazí po třetí přichází sebeobrana.(pomsta)

57 DarkAngel DarkAngel | 30. dubna 2007 v 17:25 | Reagovat

Zdravim vsechny debatujici, zvlaste Gothicalla, jehoz posty mne velmi zaujaly a snad i poucily. Nechci se nijak michat do flame mezi satanisty a krestany, jen bych chtel pozadat Angela of Retribution, zdali by nemohl rozsirit anketu o nordicka a pohanska nabozenstvi, az mame i my s Thorovym kladivem na krku pro co hlasovat...Protoze nevim jak vas, ale mne po smrti doufam cekaji Valkyry a zelezne sine Valhally :).

58 Pentagram Pentagram | E-mail | 25. května 2007 v 14:57 | Reagovat

Vy aj víte co to SATANISMUS je když ho někteří propagujete

59 W W | 27. května 2007 v 10:21 | Reagovat

chjo..................

60 Benuo Benuo | 2. června 2007 v 18:50 | Reagovat

Jací jste Satanisté? Vy jste antikulturní satanisté a nebo náboženští satanisté? Antikulturní satanisté:Chtějí především co nejvíc vydřáždit a šokovat své okolí,často se jim to pomocí účesu či satanských symbolů daří. Náboženští satanisté:Se ke své víře otevřeně a hrdě hlásí,uctívají satana,vzývají ho a věří,že jim na toto vzývání odpoví.

61 K.O.zlik K.O.zlik | Web | 2. června 2007 v 19:10 | Reagovat

hele nepsal jsi na zpovědnici že si tu byl 2x a že tam nikdy nevkročíš?

62 Sutech Sutech | 26. června 2007 v 20:03 | Reagovat

ty vole ten goticall nebo jak se to píše se nam rozepsal...až sem po druhém řádku přestal číst. Mno ja byval křestan a zajebalo mi to život jak cip, svinstvo jedno, takže proto sem antimoralnim satanistou, o křestanech a i o ostatních církvích nechcí ani slyšet, bo mi to tak zkurvilo život že děs

63 TiBoR TiBoR | 28. června 2007 v 15:16 | Reagovat

stejně vetšina lidí nechápe hlavní myšlenky satanismu a akorát tu blejou svoje vejšplechty. kdyby nebylo náboženství nebyly by války, to je muj názor, i když lidi si dycky něco najdou, že:) jinak hezký fota, nejsem satanista, ale odsuzuji křesťany a jim podobný TY HODNÝ, na druhou stranu za satanismus se dost lidí taky jen schovává.

všichni hrajem svoje role před životem, před lidmi a, což je nejhorší, i před sebou samými...

ave vám všem a čjůůs:)

64 Serick Serick | 10. července 2007 v 23:41 | Reagovat

(na zacatek omlouvam se ze pisu bez hacku a carek) vetsina lidi co tady pise, ani nevi co vlastne vyznava nadavate si, pomlouvate ty co nevyznavaji to co vy(az na gothicalla to je asi jediny rozumny clovek ktery nenadava nepomlouva a vi v co veri a nezajima se jen o svuj nabozensky smer. mozna je tu jeste nekdo takovy) ja sam jsem pohan nerozdeluji magii na cernou a bilou, nerozdeluji dobro a zlo, nerikam ze demoni jsou zle bytosti, jsou to jen vykonavaci spravedlnosti, ale vetsinou vyhledavaji to spatne v lidech a potom je za to trestaji. a ted nechci rikat ze propaguji novou filozofii ale muj na zor je ze ,,Satan'' neni vladce pekel ale jen ten z tech nejvyssich demonu. protoze jako je nas pozemsky svet je i svet demonu a tam jsou (kdyz to prevedu do naseho sveta) ,,chudi'' a ,,bohati'' demoni. (je mi jasne ze ted vyvolam vlnu odporu a nadavek... ALE ja vam svou viru nenutim vyjadruji svuj nazor) je mi pouze 16 let ale to nutne neznamena ze jsem nezkuseny a hloupy. muj nazor na jina nabozenstvi je ze kazdy uctiva stejne bozstvo jen jinym zpusobem a jinak si ho predstavuje ale vsechny viry az na pohanstvi zapominaji na bohini a uctivaji pouze boha (opet podotykam je to vase vira a nechci vas svest z vasi cesty).

nini jine tema: pro satanist killer :  pokud bys byl pravy krestan nepsal bysto co jsi zde predvedl

Kdysi jsem pouze veril ze neco jako buh existuje ale nebyl jsem ani krestan ani budhista atd  pak se mi do rukou ani nevim jak dostala kniha... Velká učebnice čarodějniství a magie, zacal jsem cist historii pohanstvi a shanel jsem stale vice a vice materialu. Mnoho lidi si mysli ze pohan je ateista dokonce to uci i na stredni skole v dejepisu coz me opravdu nici. krestane vyhlazovali pohany jako bezverce a barbary.(ale satanismus je rozdelen do mnoha ruznych typu a satanska bible od laveye ve sve podstate ironicka neco napise a za chvili to popira z cehoz pro mne vyplyva ze moderni satanista ani nevi co vyznava.jini jsou satanisty jen aby si mohly hrat na dulezite a proto vam vsem na zaver reknu: Ghnóthi seauton    

a ted mi nadavejte jak chcete me vase urazky, po tom co jsem jiz zazil, nerozhodi

65 Honza Honza | 3. srpna 2007 v 18:35 | Reagovat

Vy satanášové ste fakt k smíchu když jdete večer ve tmě tak ste posraný až za ušima!!! Nechápu!! A ten KOzlik nebo jak si řiká takovýhle ho potkat někde na zábavě tak z něj udělám 2 malý do školky promin ty vypadáš že tam eště chodíš

66 Ramor666 Ramor666 | 17. srpna 2007 v 10:21 | Reagovat

Nemate vic těch anti křestˇanskych obrazku? jo a ten Burzum bylo dělo

67 Warhammer Warhammer | 19. srpna 2007 v 22:25 | Reagovat

Pro Ivan: neznám tě, a tak tě ani nemiluji. Promiň. S tvými názory se vůbec neztotožňuji, protože mi připadají hloupé. A to, že Angel of Retribution boha nezabije, mi je poměrně jasné! :)

Pro satanist killer: ty magore, ty jsi křesťan jak hovno!!!

Píšeš pěkné voloviny. Beztak ani nevíš, o čem mluvíš.

ŽE KDYBY NEBYLO KŘESŤANSTVÍ, TAK BYCHOM JEŠTĚ ŽILI V DOBĚ KAMENNÉ ??? ŽE SE KŘESŤANSTVÍ NEDOPOUŠTÍ ZLA ??? HA HA HA ! ! ! A PRÝ MÁ JASNÁ PRAVIDLA ???  

No to mě poser!!!

Pro liniach: blahopřeji!!! Vás lidí, co si o

satanismu a satanistech myslí to nejhorší je čím dál víc!!! Jsi už aspoň biliontá!!!

68 Warhammer Warhammer | 19. srpna 2007 v 22:39 | Reagovat

Pro Serick: ty se mi líbíš, týpku!!! S těmi démony s tebou souhlasím. I v té Satanské bibli máš pravdu (myslím ale, že La Vey to tak napsal schválně, on mi připadá jako pěkně arogantní a drzý maník, ale nechci ho nijak soudit). Proto tě rozhodně nehci urážet, a doufám. že ani nikdo jiný!!!

Pro Honza: to ty spíš patříš do školky, soudě podle tvé mluvy.....

Prý "satanášové". Dobrý vtip!

69 Eicherik Eicherik | Web | 28. září 2007 v 14:40 | Reagovat

Proč v anketě není zastoupeno také pohanství? Jediné původní náboženství Evropy.

70 Darth Darth | 2. října 2007 v 18:42 | Reagovat

Otázka pro vsechny co o sobě hlásaj že jsou satanisti: věříš na Boha? No, pokud ne, tak nejseš žádnej satanista, ale magor co o satanismu nemá ani páru!!  Protože jestli není Bůh, tak není ani žádnej satan!! Už sem potkal pár týpků co o sobě prohlašovali že sou nebezpeční satanisti, ale byli to jen směšní chudáci..

71 Warhammer Warhammer | 14. října 2007 v 20:33 | Reagovat

Pro Darth: Satan se píše a velkým S, chytráku. Je to JMÉNO!!! Jinak si myslím, že nemáš pravdu. Proč musí být obě tyto entity, proč ne jenom jedna?

72 Warhammer Warhammer | 25. října 2007 v 18:25 | Reagovat

Pro Darth: Archetyp Boha neexistuje. Archetyp Ďábla ano. Neser se do věcí, kterým nerozumíš!!!

73 Warhammer Warhammer | 9. listopadu 2007 v 18:48 | Reagovat

Největší zlo vždy vycházelo ze stánků Božích.

74 Ufonka Ufonka | Web | 27. listopadu 2007 v 23:09 | Reagovat

Dneska už žádný opravdový satanismus není, stejně jako nejsou Gothici...

75 Fivty Fivty | 2. prosince 2007 v 1:04 | Reagovat

obrazky jsou spica! :D jinak ohledne aknety: su nazoru ze chcipnu a zhniju.. a jesy ne tak pudu tam kam vetsina metalovych skupin.. a to bude teprv kotel :D

76 warhammer warhammer | 15. prosince 2007 v 22:37 | Reagovat

Pro Ufonka: A to jsi vybabrala kde?

77 to snad ani neni dulezity to snad ani neni dulezity | E-mail | 22. prosince 2007 v 6:20 | Reagovat

hm hm tak sem to tady nak tak prelouskala a taky se s vama podelym o muj nazor :o) treba se kvuli tomu budete moct zase zhadat k cemuz teda takovyhle diskuse lidi s hodne odlisnyma nazorama virama apod bejvaj :o)

uz je to par roku co jsem precetla satanskou bibli a taky chvile co sem zkousela precist i normalni bibli(ktera me teda tak nezaujala) precetla sem i spoustu knizek s ruznym pojetim viry, vzniku sveta, ruzna nabozenstvi dokonce i o mimozemstanech ktery to tu vlastne vsechno zridili :-D tim vsim chci rict ze od kazdeho vim neco (NE VSE) a dokazala sem si na to udelat vlastni obrazek:

nejsem krestanka a nejsem ani satanistka, nejsem v zadny sekte ani nejsem ateistka, mam vlastni nazor kterej nikomu nic nevnucuje nic neodsuzuje ale ani nepopira

a presto vsechno co nejsem stejne verim...

78 to snad ani neni dulezity to snad ani neni dulezity | E-mail | 22. prosince 2007 v 6:21 | Reagovat

sem zvedava kdo vsechno se do me pusti ...za nic :o) jestli teda tuhle stranku jeste nekdy najdu

79 warhammer warhammer | 26. prosince 2007 v 19:11 | Reagovat

Pro to snad ani neni dulezity: A proč by se měl do tebe někdo vůbec pouštět? Nenadávala jsi, neurážela jsi, neříkala jsi hloupé pičoviny- jen a pouze jsi řekla svůj názor!!!

80 ............. ............. | 21. února 2008 v 22:43 | Reagovat

HMMMMMMMMM dobrá tedy tady to chce asi už opravdu čistou pravdu a PRAVDA ZNÍ:věř ve všechny bohy světa a vesmíru.

81 nolik nolik | 4. března 2008 v 19:36 | Reagovat

tak to je masakr, nečetl jsem všechny komentáře, protože některý jsou zbytečně dlouhý, rozvleklý nebo nudný, ovšem pár jich je opravdu oldskůlovejch... téměř veškerá kritika je vedená více méně z neznalosti. Jsem přesvědčen, že nebe si jen lidi vymysleli aby jsme se tady z toho všichni nezbláznili, jestli se mnou někdo nesouhlasí, tak prosim ale v tom případě je opravdu silně naivní. Ovšem satan zde není líčen jako bůh, je zde pojímán jako myšlenka, že hlavní ohled každého člověka je myslet především na sebe, zatímco křesťanství říká, aby jsme žili pro dobro celé společnosti všech ostatních lidí a na sebe mysleli až jako poslední, což je sice krásná idea, ale v praxi nemůže fungovat. Nejsem satanista, nevěřím v žádnou vyšší moc, pokud se mám ale přiklonit k jedné z těchto ideí, tak volím jednoznačně satanismus, protože mě můžou být volní všichni ostatní, já se starám jen sám o sebe, o své bližní také, ale to hlavně z toho důvodu aby se i oni starali o mě. Můžete říct, že jsem sobec, ale jestli stále věříte v ušlechtilost křesťanství, tak jste hlupáci. Všechny círve, ať už katolická nebo jakákoliv jiná byli vynalezeny jako džob, ať už aby mohli rejžovat desátky, odpustky, dobrovolné příspěvky nebo aby udělali z obyvatelstva poslušný stádečko, který bude makat za příslib posmrtného ráje! A všechny kydy tipu, že nás všechny bůh miluje si strčte tam, kam slunce nesvítí! Smysl života je být šťastný. Jestli toho dosáhnete dobročinností, nebo jakkoliv jinak, je to vaše věc. Já se starám hlavně o sebe a o své přátele, protože bych šťastný nebyl, kdybych jim nepomáhal...

82 nolik nolik | 4. března 2008 v 19:39 | Reagovat

P.S. Ježíše Krista ukřížovali, protože poslouchal Bídžís!!!  ha ha ha ha ha ha ha

83 warhammer warhammer | 4. dubna 2008 v 22:34 | Reagovat

Pro nolik:

Naprosto s tebou souhlasím.

Ave Satanas!!!

84 metal-marka metal-marka | 1. května 2008 v 20:40 | Reagovat

boha nezabijes!ten ani neexistuje:D

85 Immortal Immortal | 30. srpna 2008 v 21:11 | Reagovat

Za všechno může církev a církev jsou lidi a lidi jsou svině...

86 Katka Katka | E-mail | 24. prosince 2008 v 22:14 | Reagovat

Nazdárek lidi.....

Hele, slyšeli jste, jak chtěl nedávno nějakej vůl - myslim, že to bylo Americe - zažalovat boha, páč podle něj může bůh za všechny špatnosti na tomto světě. Soud mu to ale zarazil - prej, že neví, jak maj boha předvolat k soudu a vůbec, jak by se asi dostavil, když neexistuje....:-D Docela prdel, ne...

Jo a k tý víře : celé tohle náboženství - myslim křesťanství v jakýkoliv podobě - ať bůh, satan či církev, nenávidím ho...Lidi si ho vymysleli, jenom aby mohli ovládat celej svět a nemuseli za to nést následky.

Tak jako se Římané chtěli vyvýšit nad ostatní národy a proto jim začali říkat pohané, tak i tihle ..hm.. začali ostatním říkat pohané, jen aby byli viditelnější a tím pádem mocnější a vyšlo jim to...a začali pohany ničit! Snažili se je všelijek - pomocí strachu (peklo), metodou odměn(ráj), nebo bolestivým mučením a nepříjemným vydíráním - přehodit na svou stranu a když neposlechli, zabili je....pod jménem boha....

A když už tu jejich podělanou víru přijali, stejně ,měli strach, co si to na ně nevymyslí....Co třeba to vraždění ve Skandinávii...Upálili 300 žen, jen proto, že o nich děti řekli, že jsou to čarodějnice, až pak zjistili, že to na ně ty děcka uhráli....ty ženy nebyli jediné, na kříži jich viselo hodně - samozdřejmě ve jménu boha...a takhle bych to tu mohla rozepisval donekonečna...

Ale tak vyberte si : satan, církev, nebo bůh....když,

satan - kvůli tomu, že na něj věříte, že jej uctíváte, můžete zničit sami sebe i své nejbližší.

církev - udělejte něco, co se jim nebude líbit a zničí vás! Samozdřejmě ve jménu toho svého boha.

a Bůh - tedy pro mě jen bůh - je to jen mrtvý brouk, nechá vás tady na zemi ve štychu! K čemu vám, je věřit, že se po smrti budete mít dobře, když budete jak blbci dělat poslušné ovce? Ne, vám může být nějakej posmrtnej život někde, když TEĎ jste tady a TEĎ potřebujete pomoc...ON vám nepomůže...nikdy.

To je můj názor...Samozdřejmě 40 procent, těch co si to přečetli mě za to proklíná, 65 procent se mnou jen nesouhlasí, 4 procenta na mě jebou a možná se najde 1 procento těch, co se mnou souhlasí...

ale ať si myslíte cokoliv,  i tak lidi...ŽIJTE KRÁSNĚ, NEBOŤ TO JEDINÉ JE DŮLEŽITÉ!!!

87 Katka Katka | E-mail | 24. prosince 2008 v 22:16 | Reagovat

A nemyslete si, že vim o křesťanství hovno...Naopak můj fotr - psychopat - se snažil ze mě udělat křesťanku...nějak se mu to nepovedlo, co:-D

88 Katka Katka | E-mail | 24. prosince 2008 v 22:48 | Reagovat

Jo a pro satanist killer: jestli ty pošahanče věříš, že nebýt křesťansví, jsme ještě  v době kamenné, tak si procvič děják, ty kreténe!

Stačí mi jediný příklad, abych ti dokázala, že nemáš pravdu...

Tak třeba - jakého náboženství byli ti skvělí lidé, kteří objevili Ameriku 600 let před Columbem?

Napovím ti - měli nejlepší lodě,  zbraně, vůli a měli tohu poznávat a oběvovat a dobývat nové....a křesťani to nebyli....

Jestli pořád nevíš, najdi si to sám, nebo se na mě vyser, je mi to jedno. Každopádně, to, že mám pravdu nezměníš ani ty, ani to tvoje křesťanství...Pokrok byl je a bude dál, ať chceš, nebo ne - zastavit ho nejde. A byl tu  i dřív, než někoho vůbec napadlo, že by molh existovat jeden bůh.

89 nikola nikola | 16. února 2009 v 17:30 | Reagovat

je tu někdo za satanismus?

90 mlikgfvz mlikgfvz | 14. srpna 2010 v 15:09 | Reagovat

[86]:ty tu říkáš že si má někdo procvičit děják ale jsi procvič češtinu a hlavně matematiku protože 65 40 4 1 mně asi moc nedává 100 a myslel jsme si žě procent je jen sto.Tak ahoj ty buránku.

91 Skinhead 88 Skinhead 88 | 19. září 2010 v 21:02 | Reagovat

Já věřím v Asgard , Odina a Thora děte do hajzlu s Křestanstvím i se Satanem

92 franta franta | 1. října 2010 v 23:28 | Reagovat

Co si tim dokazujem ty ubožáku?

93 George George | E-mail | 26. února 2011 v 19:45 | Reagovat

panbickari jsou zaslepene mozky

94 I I | 30. srpna 2011 v 13:59 | Reagovat

ten obrázek od Marduk je fakt dobrej :D

95 jess jess | 3. března 2013 v 11:53 | Reagovat

ten 3 mě oddělal :DDDDDDDDDD

96 Keshh Keshh | E-mail | 28. března 2013 v 23:03 | Reagovat

To snad nemyslíte vážně... Jestliže jste křesťani tak pro kurva chodíte na tyhle stránky? Sami se pak stáváte antikřesťany :)
A jen pro ujasnění... Vaše náboženství, křesťanství, je opravdu veliké zlo.
Tak třeba ve starověku zabili přibližně 6 milionů lidí. A víte proč? Kvůli tomu, že oni byli obviněni za "posednutí satanem, provozování magie" a další sračkovská obvinění. Váš "bůh" je pěknej hajzl když vám dává pravidla co smíte a co nesmíte. Nedělám to ani pro svou mámu, tak už vůbec nebudu plnit rozkazy nějakýho zkurvence kterýho ani nevidim.
Odsuzujete jiná náboženství, odsuzujete homosexuály (patřím k nim, ano, jak smutné... Nechutné a odpudivé, že? Je to proti všemu, takový lidi byste zabili co?)
Jednoduše řečeno (a budu se opakovat)... KŘESŤANSTVÍ JE ZLO... Bylo, je a vždycky bude zlem. Sice není tak fyzicky ničivé, jako třeba Islám (to náboženství je taky o hovně), ale křesťanů je nejvíc a jsou to prostě jen svině... :) A ještě něco... Křesťanství vymyslel "papež" jen pro to, aby mohl ovládat lidi.
Takže... Fuck christianity and be Pagan or anything.

97 pohan pohan | 7. dubna 2013 v 6:02 | Reagovat

největsi zlo A JEHO USPECH je az naboženstvi ktere spojuje mnoho lepsich nabozenstvich (SLOVANSKE) bylo zniceno naboženstvi ktera neumožnovala dlouhodobou koncepci a žili v souladu s přirodou např rospor s kres krestane povazuji cloveka za nadrazeneho zviratum ale u pohanu sou posvatna
dale pohanske rise Rim nikdy nevnucoval nabozenstvi dale krestanstvi umoznilo snazsi udrzitelnost risi driv byly rozdily kmen svazy a imperia byly nachylnejsi k rozpadu ale krestanstvi umoznilo snazsi udrzeni pohromade a zacatek feudalismu ktery byl urcite horsi nez klany kmeny
ten kdo argumentuje že bez krestanstvi bysme byli v dobe kamene ma mozna pravdu
ale bez nej bysme nebyly prazdni kazdy mel svou viru a netrpel nejistotou temny raj kde neni nic vic nez rod svobodne zit a zemrit vzdejme hold poslednim mistum vzdoru nasi slovanske kultury a kasleme na vatikan at zije RETRA A Arkona a nasi davni bohove Perun Cernoboh Radegast Svantovit

98 pohan pohan | 8. dubna 2013 v 10:38 | Reagovat

nejvetsi zlo je integrace a globalizace coz umoznilo krest a jeho vnucovani ktere z lidi udelalo ovce driv lid byl bojovny problemy se resily bojem kazdy byl silny slaby pomreli a dnes kazda nicka si zije svym malym bezviznamnym zivotem citim v sobe touhu po boji a krveziznivost a kde ji mam v tehle zmekcile dobe vypustit v kazdem z nas je zvire ktere touzi po boji to je lidska prirozenost ktera byla potlacena verim ze po smrti je mnoho svetu  ruznych bytosti a krestanum  strasite peklem uznavam demonicke svety ale kazdy kdo by v nich skoncil se casem stane zvraceny a prizpusobi se a sam se stane demonem

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama